Kako preprosto in učinkovito opraviti inventuro v trgovini – kar med delovnim časom?
Nič več izpisovanja popisnih listov iz vašega POS/ERP sistema in kljukanja s svinčnikom. Nič več iskanja po popisnem listu, vpisovanja količin, različnega razumevanja navodil za izvedbo popisa, dekodiranja zapisanega na popisnem listu, pretipkavanja iz papirja v vaš POS ali ERP sistem.
Rešitev OSA inventura v trgovini omogoča zajem podatkov z mobilnimi računalniki in s črtno kodo.
Podatki se pred inventuro izmenjajo s POS/ERP sistemom, kreirate inventuro, sinhronizirate podatke na mobilne terminale in že ste pripravljeni za začetek inventure.
V primeru, da na inventuri sodeluje več popisovalcev, se podatki med njihovimi terminali sinhronizirajo že med samim potekom inventure. Tako ni potrebno, da vse popisne komisije čakajo na konec popisa, ko pride na vrsto usklajevanje manjkajočih artiklov.
Pregled inventurnega stanja in prikaz viškov ter manjkov je možno narediti že na terminalu, pri tem se vsa poročila na ekranu prikažejo prej kot v 10 sekundah – ne glede na obseg podatkov. Na razpolago je še PC del programske opreme, na kateri pa lahko izvajate še dodatne aktivnosti: uvoz in izvoz podatkov, kreiranje inventure, start inventure, pregledujete statistiko popisa (statistika), inventuro primerjate glede na stanje v vašem ERP/POS sistemu in ob zaključku popisa izpišete končno inventurno poročilo – popisni list.
Terminali, s katerimi se izvaja popis, so lahko v vaši lasti ali pa jih najamete v Logistar le za čas popisa.